вівторок, 27 листопада 2012 р.

Ліс, чарівність

Magic In The Forest
Привіт, друзі! Час спливає так швидко, але я встигла дещо намалювати. Хоч, все попереду, ви все побачите згодом! :)
І щоб зовсім не загубитися, ділюся з вами блуканнями по чарівному лісові. Нехай картинка не дуже яскрава, але вона передає мій мрійливий настрій у ці туманні і сірі дні неба.
Hello, my dear friends! Time is running so fast but I managed to paint some new pictures and you will see them, a little bit later ;)
And to do not get lost, I am sharing with you my walk in the magic place not so far from ours. May be colours are not so bright but it conveys my dreamy mood of these hazy days of the grey sky.

Чарівного всім настрою!    GOOD Luck!

4 коментарі:

  1. Ирочка, как вседа - глоток воздуха и света! Сказка, сказка прекрасная! Очень понравился волшебный лес!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Юленька! Твоя аватарка прекрасна! Танцую вместе с твоими жабоньками! :))) ихихиии тынц-тынц!
      Надо будет что-то поинтересней придумать, я начала картинку эту рисовать, пробуя разные кисти :))) и так что-то такое получилось.
      Продолжу путешествия! ;)

      Видалити
  2. Який казковий ліс! Там, мабуть, повно ельфів, фей, гномів і різних чудернацьких створінь?:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак! Аякже!!! Це я гіллям шурхотіла, і вони поховалися! :))) можливо вдасться подружитися із однією та вона позуватиме мені ;))))

      Дякую, Ілонка! Заходь до лісу! Будемо співати тихеньку пісеньку біля води ;)

      Видалити